تعویض پنجره های قدیمی

تعویض پنجره های قدیمی

چنانچه شما تمایل به خرید پنجره دوجداره و نصب و فروش آن دارید با  ما تماس بگیرید.

شرکت پنجره خوب تولید کننده انواع در و پنجره دوجداره  و سه جداره می باشد. نظر به اینکه ما تولید کننده و دارای کارخانه تولیدی می باشیم و واسطه نیستیم .کلیه اجناس و محصولات و سفارشات خود را زیر قیمت بازار و با بهترین کیفیت ارائه می دهیم.

جهت استعلام از قیمت می توانید با شماره 02186774112 تماس گرفته و استعلام قیمت و سفارش را داشته باشید.

همچنین می توانید پیش فاکتور خود را به شماره 09122888366 واتساپ نمایید و سفارش دهید.

خرید دوجداره
خرید دوجداره

فرآیند بازاریابی ویندوز و درهای upvc
در این وبلاگ ما در مورد بهترین فرآیند ها و راه های بازاریابی ویندوز و درب Upvc بحث خواهیم کرد.

من افراد زیادی را دیده ام که کارخانه ساخت و ساز پنجره Upvc خود را افتتاح کرده اند و همچنین سرمایه گذاری و وقت و هزینه زیادی را برای انتخاب دستگاه های ساخت پنجره upvc مورد نیاز ، مساحت ، ساخت کارخانه و غیره انجام داده اند. اما آنها اصول اولیه فروش پنجره Upvc را دنبال نمی کنند ، از این رو تولید آنها رنج بسیاری را متحمل می شود.

بنابراین حتی اگر تقاضای زیادی برای ویندوز و درب های Upvc در بازارهای جهانی وجود داشته باشد ، آنها هنوز خریدهای مورد نیاز را تا آنجا که مربوط به کارخانه خود است دریافت نمی کنند.

در این وبلاگ می توانم تکنیک های بسیار اساسی اما موثری را برای بازاریابی ویندوز و درهای Upvc شما ارائه دهم. مطمئناً می توانم به شما اطمینان دهم كه اگر به مدت 6 ماه به صورت منضبط از این فنون پیروی كنید ، قطعاً فروش ویندوز و درهای Upvc شما بارها چند برابر می شود.

upvc-windows-افزایش فروش
زمان فروش چند برابر می شود
بنابراین با نوک شماره شروع کنیم. 1

به گوگل یا هر صفحه زرد آنلاین محلی دیگر (logdial ، indiamart و غیره) وارد شوید و لیستی از سازندگان ، معماران و طراحان داخلی در شهر خود تهیه کنید. حتی می توانید شهر خود را به بخش های کوچکی از مناطق مختلف شهر خود تقسیم کنید.

به عنوان مثال ، اگر اهل بمبئی هستید ، کافیست به http://www.google.com وارد شوید و “سازندگان در بمبئی” را تایپ کنید یا حتی می توانید بخش های کوچکتر از شهر خود را برای گرفتن لیست گسترده تر (به عنوان مثال “سازندگان در Santacruz “).

اکنون که لیست سازندگان ، معماران و طراحان داخلی شهر خود را پیدا کرده اید ، با آنها تماس بگیرید و قرارهای آنها را بگیرید.

قرار ملاقات ها و دیدار با آنها
قرار ملاقات ها را بگیرید و آنها را ملاقات کنید
در تاریخ و ساعت مشخص شده به آنها بروید و در مورد شرکت خود به آنها اطلاع دهید. بنابراین هر زمان که از Windows و Upvc و پروژه های خود برای پروژه خود سؤال کنید ، مطمئناً برای نقل قول با شما تماس می گیرند. این یک مرحله بسیار مهم است و تا زمانی که آنها از شرکت درب و درب شما Upvc آگاهی نداشته باشند ، چگونه انتظار دارید که در مواقع ضروری با شما تماس بگیرند.

همچنین به یاد داشته باشید که آنها را به طور منظم دنبال کنید.

نکته نه 2

دوباره به گوگل یا وب سایت صفحات زرد مورد علاقه خود برگردید و این بار یک لیست تماس با سازندگان پنجره های آلومینیومی ، نجاران و تولید کنندگان درب حمام پی وی سی در شهر خود ایجاد کنید.

با آنها تماس بگیرید و آنها را به نمایندگی های خود یا نمایندگان کمیسیون خود تبدیل کنید.

همه ما می دانیم که هر شخص مرتبط با صنعت ساخت و ساز و املاک و مستغلات دارای چند مشتری بالقوه است که همیشه آنها را گوش می دهد و مشورت می کند.

بنابراین اگر شخصی وجود داشته باشد که یک سازنده پنجره آلومینیوم باشد ، حتی او چند مشتری هم دارد که با او مشاوره می کند و به او گوش می دهد. بیایید تصور کنیم که وی مشتری دارد که نمی خواهد پنجره های آلومینیومی را در ساختمان خود قرار دهد و در عوض می خواهد در این پروژه خاص ویندوزهای upvc بسازد.

مشتری وفادار او ، همواره از این سازنده پنجره آلومینیوم می خواهد که از کجا باید ویترین های upvc را برای پروژه خود خریداری کند.

حال اگر این سازنده آلومینیوم در حال حاضر فروشنده یا نماینده کمیسیون شما باشد ، به احتمال زیاد او قصد دارد منجر به شما شود.

با سازندگان محلی معامله کنید
با سازندگان محلی معامله کنید
نکته شماره 3

نقشه شهر خود را گرفته و آن را به قسمت های کوچک تقسیم کنید. من ترجیح می دهم آن را در شمال ، جنوب ، شرق و غرب تقسیم کنم.

حال نماینده فروش خود را برای بازدید از هر منطقه به مدت یک هفته تعیین کنید و از تمام ساختمانهایی که در آن منطقه در حال آمدن هستند مطلع شوید. حال به شخص خود آموزش دهید تا اطلاعات تماس سازنده یا معمار آن ساختمان را پیدا کند.

با آنها ملاقات کنید و از آنها بازدید کنید تا بپرسید که آیا آنها علاقه دارند Windows و درهای Upvc را در پروژه خود قرار دهند. یا ممکن است تعجب کنید زیرا ممکن است قبلاً تصمیم گرفته اند که پنجره ها و درهای upvc را برای پروژه خود بسازند. آیا این یک جایزه برای شرکت شما نخواهد بود؟ 🙂

نکته جایزه

حتما دیده اید که پروفایل های Upvc که از شرکت پروفایل خود خریداری می کنید ، دارای یک نوار محافظ (برچسب) روی آن است.

برچسب upvc با شرکت-برچسب
پروفایل upvc با برچسب شرکت
هر وقت پنجره یا درب upvc را در محل مشتری نصب کردید ، 90 درصد موارد مشتری از شما می خواهد نوار محافظ (برچسب) را از سطح پنجره یا درب upvc جدا نکنید.

برچسب upvc-windows-with-company
پنجره upvc با برچسب شرکت
از آنجا که آنها فکر می کنند هر چه فیلم روی پروفایل ها طولانی تر باشد ، برای نگهداری پنجره یا درب upvc بهتر است.

بنابراین سرانجام فیلم محافظ (برچسب) برای مدت زمان بسیار طولانی در مشخصات upvc پنجره upvc باقی می ماند.

اگر فیلم محافظت شده سفارشی بسازید که دارای نام ، شماره تلفن ، شناسه ایمیل و وب سایت شرکت شما باشد ، چه می کنید.

این نکته را بخاطر داشته باشید که برچسب شرکت پروفایل را از پنجره یا درب upvc خود جدا کنید و برچسب خود را درست قبل از ارسال ویندوز upvc برای سایت مشتریان خود قرار دهید.

ممکن است کار کمی بیشتر به شغل موجود شما بیفزاید. اما به من اعتماد کن ، کاملاً ارزشش را دارد.

دیدگاه‌تان را بنویسید: